Header.jpg

FAQ - Veelgestelde vragen

Klik voor meer informatie over de betreffende categorie
 Clubhuis  Aantal vragen: 1
 Kraaien App  Aantal vragen: 3
 Nestdiensten  Aantal vragen: 4
 Nieuws en mededelingen  Aantal vragen: 1
 Website (Mijn Kraaien)  Aantal vragen: 4

Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected]

Website (Mijn Kraaien)
"Mijn Kraaien" wetenswaardigheden 

Profiel. U ziet hier de gegevens die over u in het menu staan. Zijn uw naam, adres, vaste telefoon of geboortedatum niet juist, dan verzoeken wij u dit door te geven aan onze [email protected]. Emailadressen en mobiele nummers kunnen zelf gewijzigd worden bij Instellingen. Bij profiel kan elk lid desgewenst iets over zichzelf kwijt en een foto plaatsen. Het profiel moet ten minste 10 tekens bevatten (alleen een smiley van 2 of 3 tekens is dus niet voldoende). Zie ook antwoord bij de vraag: Mijn profiel: hoe werkt dat?

Instellingen. Als je het leuk vindt dat andere leden weten hoe je er uit ziet of je wilt wat over je zelf vertellen, dan kun je je profiel openbaar maken voor de ingelogde leden. Dan moet je op Ja klikken en vervolgens op OK bij vraag 1 en 3. Als je 2 op Ja hebt staan, krijg je een email als iemand reageert op je profiel. Maar dan moet natuurlijk wel je emailadres hebben ingevuld.

Verjaardag openbaar. Dat kan en wie weet krijg je op je verjaardag felicitaties in je mailbox van clubgenoten!

Locator: een hele handige optie om in uw profiel uw postcode openbaar te maken wanneer u wilt poolen of hulp nodig heeft bij het teamrijden. Zie toelichting bij Locator als u hierop drukt in het linkermenu.

Emailadressen: bij meer dan 2 e-mailadressen waar de informatie over dit lid naar verstuurd moet worden, handelt u als volgt. Bij optie 1 doet u het emailnummer waar het meeste gebruik van wordt gemaakt. Bij optie 2 kunnen meerdere email-adressen worden ingetypt met een ;  tussen de mailadressen.

Mobiel nummer: bij de jongste jeugd het mobiele nummer van degene die de hockeyzaken voor dit kind "regelt".

MEDEDELINGEN Hier staat het clubnieuws, met name bedoeld voor informatie voor de verschillende categorieen. Zowel de site, als het systeem is bedoeld om wederzijds te kunnen informeren en sneller te communiceren

 
Ik ben coach of begeleider en geen lid, maar wil graag op de website inloggen. Kan dat?  

Ga in het menu naar "Lidmaatschap > Lid worden", vul het hele aanmeldingsformulier in (ook bankgegevens), en geef aan dat je ‘niet spelend lid’ bent. Dan volgt een bedrag mbt contributie maar dit kun je negeren. Tenslotte, bij de laatste vraag: "wat zou u binnen de vereniging willen doen?”
vermelden: deze aanmelding alléén voor het verkrijgen van lidnummer en wachtwoord, ik ben: coach/begeleider van team M/J …..

Het formulier hoef je dan niet te printen en op te sturen!

 
Je profiel: hoe werkt dat... 

Je profiel is alleen toegankelijk voor jezelf en -als je het openbaar maakt- voor ingelogde leden. Daarvoor moet je eerst je profiel maken/wijzigen. Om je gedownloade foto('s) openbaar te krijgen voor andere leden, moet je wel in je tekstprofiel iets neerzetten, ten minste 10 tekens (een smiley alleen is niet voldoende!), maar zoals je kunt zien, is het wel zo leuk als je wat over je zelf vertelt.

 

Om je foto zichtbaar te maken voor anderen, klik je bij instellingen  op Ja bij vraag 1 en bij vraag 3, maar klik wel vervolgens op OK, anders springt het terug naar Nee.

 

Bij de volgende keer inloggen, zijn je instellingen aangepast

 
Wachtwoord vergeten 

Wanneer je bij wachtwoord een verkeerd wachtwoord intypt, komt een mededeling.

Kijk -voordat je een email naar ons stuurt- goed of je de juiste tekens hebt ingevuld (hoofdletters of kleine letters. Het kan ook zijn dat je een 0(nul) in plaats van een O (de letter) hebt getypt. Ook wordt vaak de I (hoofdletter zoals bij Informatie) en de l (kleine letter l zoals in locatie) en de 1 (het cijfer) in het wachtwoord door elkaar gehaald: let hier svp op.  

Lukt het na 2x nog niet, volg dan de instructie en vervolgens wordt naar het emailadres dat de club van je heeft, binnen een minuut je wachtwoord toegestuurd. Heeft de club nog geen emailadres, stuur dan een mail naar [email protected] met je emailadres en je lidnummer. Deze mail moet handmatig worden verwerkt, dus dat duurt langer. Kortom, het is wel heel handig als je, eenmaal ingelogd, meteen je emailadres* bij je instellingen in het systeem zet!